JobDISPO csomag

JobDISPO ERP: a vállalati erőforrás-tervező

A JobDISPO ERP egy könnyen használható vállalati erőforrás-tervező rendszer, melyet kifejezetten a kis- és közepes gyártócégek számára fejlesztettünk ki oly módon, hogy alkalmas legyen mind az egyedi-, mind a sorozatgyártásra berendezkedett cégek működésének optimalizálására. Kiemelkedő képessége az egyre növekvő alkatrészlisták kezelése, az integrált elő-, gyártásközi és utókalkuláció, valamint lehetővé teszi a részletes gyártástechnológiával történő vagy az anélküli munkát.

Koncepció

A JobDISPO ERP fejlesztői a kis- és közepes vállalkozások speciális igényeit tartották szem előtt. Fontos szempont volt a könnyű használhatóság, a célszerűség, és a kezdvező ár/érték arány figyelembevételével kialakított teljesítmény. A hagyományos ERP/PPC szoftverektől főleg abban tér el, hogy a JobDISPO ERP képes részletes alap-adatbázis nélkül is dolgozni. Míg például más hagyományos megoldások esetében a gyártás csak részletes tételjegyzék (Bill of Material) definiálása után indítható el, addig a JobDISPO ERP lehetővé teszi az Ön speciális üzleti folyamataihoz igazított működést. Funkciói különösen előnyösek azoknak az egyedi- vagy sorozatgyártásra berendezkedett vállalkozásoknak, amelyek termékeire az egy- vagy többszintű alkatrész- vagy anyaglista jellemző, mint például a szerszám- és műanyagipar vagy a gépgyártás. Ezeknél a cégeknél sok esetben a tervezés, a gyártás és a beszerzés a bejövő megrendelésektől függ, és a gyártási folyamat fokozatosan válik egyre összetettebbé. A JobDISPO lehetővé teszi, hogy egy egyedi alkatrész vagy részegység létrehozása előtt ne kelljen először alapanyagok és alkatrészek sorát felvenni a cikktörzsbe, hanem azonnal elkezdődhessen a valódi értékteremtő munka. Megoldásunkat a „minél-egyszerűbb-annál-jobb” szabálya szerint fejlesztettük ki, így az egyszerű egymaszkos technológia (One-mask-techonology) használatával lehetővé teszi a felhasználónak, hogy az összes számára fontos információt egy felületen összesítse. A JobDISPO nagy előnye továbbá, hogy könnyen elsajátítható, használatához nincs szükség hosszas betanulási időre. Továbbá multimédia képek alkalmazásával vagy CAD rajzok integrálásával akár papír nélküli termelést is meg lehet valósítani a gyakorlatban. A JobDISPO ERP támogatja a vállalati folyamat minden összetevőjét az ajánlatadástól, a projekt- és munkatervezéstől kezdve a készletnyilvántartáson, beszerzésen, termelésen át a kiszállításig és az utókalkulációig.

Funkciók

Speciális iparági tapasztalatainkra alapozva ajánljuk megoldásainkat és legkorszerűbb problémamegoldási funkciókat. Ilyen például, az intelligens státuszfigyelő – „villanyrendőr” – funkció, amely biztosítja az üzleti folyamatok állapotának azonnali áttekinthetőségét. Egy pillanat alatt átlátható például, hogy egy rendelés feldolgozásának melyik lépése kezdődött már el, melyik van épp folyamatban és melyik az amelyik már befejeződött. Pontosan kimutatható segítségével, hogy egy adott vállalás mennyire nyereséges, illetve azok cash-flow-ra gyakorolt hatásait. A Crystal Reports termékeit is integrálva az üzletvitelhez szükséges valamennyi elemzést és vállalati dokumentációt rendelkezésére tudjuk bocsátani. Ezek a riportok közvetlenül a JobDISPO telepítésekor tervezhetőek és testreszabhatóak. Általában csak 3 nap szükséges a telepítéshez és még kb. 3-6 nap a végső tréninghez. Azt követően máris élesben futhat a rendszer, növelve ezzel vállalatának hatékonyságát. Így a befektetéseinek megtérülése (ROI, return on investment) is rövidebb idő alatt érhető el.

Adatbázis

Filozófiánk lényege, hogy olyan megoldást kínáljunk Önnek, amelyben a felhasználók mindig könnyedén férhetnek hozzá a vállalati információkhoz. Az adatbázisunk MS-SQL alapokra épül, de más adabáziskezelő rendszer is támogatott, mint például az Oracle, az Informix vagy a Sybase. Minden telepítéskor átadjuk az adatbázis teljes dokumentációját, beleértve az összes táblát, adatmezőt és kapcsolatot.

Interfészek

A JobDISPO ERP számos előre definiált interfésszel rendelkezik, így zökkenőmentesen integrálható a már meglévő IT infrasruktúrához. Nemcsak a különböző pénzügyi megoldásokkal, hanem más rendszerekkel is képes a hatékony együttműködésre, A nyílt adatbázis például lehetővé teszi a webalapú B2B megoldásokat, CAD/CAM/PLC programok integrációját vagy CAQ minőségbiztosítást.

Előnyök

Az Ön speciális igényeihez igazított teljes körű, kulcsrakész, integrált megoldás
Iparágspecifikus szakértelem, megoldások és alkalmazások
Alkalmas mind az egyedi-, mind a sorozatgyártásra berendezkedett vállalkozások számára
Zökkenőmentes együttműködést biztosít a különböző pénzügyi megoldásokkal, CAD/CAM/PLC termékekkel
Nyitott adatázis átlátható felépítéssel és dokumentációval
Gyors rendszerbeállítás és befektetés-megtérülés